We zijn er klaar voor!
De ambulance staat klaar in onze garage in Vroomshoop. Het wordt een lange rit naar Leeuwarden vandaag, maar voor een prachtige wens leggen we elke kilometer met liefde af. ![]()
![]()
Deze wens hebben we opgepakt van onze collega’s van Wensambulance Noord Nederland vanuit WensAmbulance Nederland
Vandaag is voor ons meer dan alleen een rit; we gaan samen op pad om die ene laatste, o zo belangrijke herinnering mogelijk te maken. We doen dit werk met ons hele hart en kijken er naar uit om er een onvergetelijke dag van te maken.
Benieuwd welke wens we vandaag in Leeuwarden gaan vervullen? Houd onze pagina in de gaten!
Volg onze ritten en steun ons via: https://www.wensambu.nl/
(Stichting WensAmbulance Hardenberg e.o.)
#WensAmbulance#Vroomshoop#Hardenberg#Leeuwarden#LaatsteWens#SamenSterk#Dankbaar#UwWensOnzeZorg

