Op 14 mei hebben Gerrit, Frank en Sharon een bijzondere wens mogen vervullen van een man die enkele weken geleden plotseling is opgenomen in het Isala ziekenhuis in Zwolle en door omstandigheden waarschijnlijk nooit meer thuis kan wonen.
Samen zijn zij nog één laatste keer naar zijn eigen huis en vertrouwde omgeving geweest. Daar heeft hij genoten van een laatste kop koffie en met trots naar buiten gekeken naar zijn fruitbomen. Er werden mooie herinneringen opgehaald en bijzondere tekeningen bekeken. Ook kreeg hij de gelegenheid om enkele waardevolle spullen mee te nemen en nog met een aantal buren te spreken voordat hij weer werd teruggebracht naar het ziekenhuis.
Deze wens laat opnieuw zien hoe krachtig eenvoud kan zijn en hoeveel betekenis een klein moment kan hebben.
Hartelijk dank aan het Isala ziekenhuis en de betrokken verpleegkundigen voor hun medewerking en ondersteuning bij deze bijzondere wens.
#wensambulance#zwolle#isala#wensambu#wensenvervullen#afscheidwoning#waardevol

