Op Vrijdag 22 mei mei zijn wij naar de Doekesschool in Hardenberg geweest.

Tijn, een enthousiaste jongen van 10 jaar uit groep 7, hield een spreekbeurt over de wensambulance. Hoe bijzonder is dat!

Binnen had hij zijn presentatie al aan groep 7 gegeven. Daarna kwam de hele klas samen met de juf naar buiten om de ambulance van dichtbij te bekijken. Er was veel belangstelling en de kinderen stelden allerlei mooie en nieuwsgierige vragen.

Tijn mocht zelfs even op de brancard liggen en natuurlijk werd er ook een leuke groepsfoto gemaakt. De kinderen kregen daarnaast een kijkje in de ambulance en waren erg onder de indruk van alles wat erbij komt kijken. Wij hebben uitgebreid verteld over de materialen en de inhoud van de ambulance.

Als verrassing kreeg Tijn van ons een wensbeer en een diploma.

Het was een gezellige, leerzame en geslaagde middag. Ook voor ons was het erg mooi om deze kant van het werk van de wensambulance te mogen laten zien!

#wensambu#hardenberg#spreekbeurt#overijssel