Het doel: een echtpaar ophalen voor een mooie middag naar Gartenwelt in Duitsland.
De rit duurde niet lang, al was het even aansluiten bij de grens. Aangekomen bij het tuincentrum hebben we samen alles bekeken en dat was veel! Je kon het niet bedenken of het was er. Ondertussen genoten meneer en mevrouw samen met hun zonen zichtbaar van al het moois en verbaasden zij zich over de enorme keuze.
Het was overweldigend en ook best intensief, zeker wanneer je dagen normaal gesproken minder actief zijn. Meneer en mevrouw poseerden samen én met hun zonen op de mooiste plekjes voor tastbare herinneringen.
Onder het genot van koffie, gebak en een biertje in een ontspannen sfeer werd heerlijk genoten van deze bijzondere middag. Daarna was letterlijk de koek op voor meneer.
Eenmaal terug in het tehuis was er veel dankbaarheid voor wat hun dierbaren hadden georganiseerd. Meneer heeft genoten van al het moois en ook voor beide zonen en echtgenote was de dag meer dan geslaagd. Een familie-uitje onder bijzondere omstandigheden, maar zó waardevol een herinnering voor altijd.
Wij als chauffeur en verpleegkundige hebben dit met veel liefde mogen doen.
Wij willen graag verpleeghuis Gereia bedanken voor de warme ontvangst en de aandacht bij terugkomst. En niet in de laatste plaats een speciaal dankjewel aan Gartenwelt in Emsland voor de gastvrijheid en de prachtige orchideeën die meneer en mevrouw mochten uitzoeken. Een mooi cadeau als afsluiting van een fijne middag.

