Nog even samenzijn met familie

Op zaterdag 23 mei mochten Hugo en Hilda een bijzondere wens vervullen van een mevrouw die haar 91e verjaardag vierde.

Haar grote wens was om deze mooie dag samen met haar dochter in Nordhorn te vieren. Samen met haar zoon reden we vanuit Denekamp naar Nordhorn, waar haar kinderen en andere familieleden haar vol enthousiasme stonden op te wachten.

Na een warm en liefdevol ontvangst heeft mevrouw heerlijk genoten van een slagroomtaartje en vooral van de gezelligheid samen met haar familie. Het werd een prachtige middag vol mooie momenten en warme herinneringen.

Aan het einde van de middag hebben we mevrouw weer veilig en voldaan naar huis mogen brengen.

#wensambulance#denekamp#wensambulancesnederland#wensambu#nordhorn