nog één keer samen met je kinderen lunchen

Op 29 mei mochten wij een bijzondere wens vervullen. Een meneer wilde graag nog één keer samen met zijn kinderen en kleinkinderen lunchen in Noordwijk.

Door omstandigheden was er vanuit Hardenberg e.o. slechts één wensambulance beschikbaar, en deze was al ingezet voor een andere wens. Gelukkig bood Wensambulance Gelderland hulp. De samenwerking verliep zeer prettig, waarvoor onze dank.

De heer werd opgehaald bij het hospice in Deventer. Zijn partner reisde mee in de wensambulance, terwijl de kinderen en kleinkinderen rechtstreeks naar Noordwijk gingen. Tijdens de rit ontstonden mooie en bijzondere gesprekken. De heer was af en toe zichtbaar emotioneel, maar keek er vooral naar uit om zijn familie weer te zien.

Bij Restaurant De Zeemeeuw werd hij opgewacht door zijn familie. Het weerzien was een ontroerend en emotioneel moment voor iedereen.

De heer genoot zichtbaar van het heerlijke eten en het samenzijn met zijn kinderen en kleinkinderen. Na ongeveer twee uur begon de vermoeidheid toe te slaan en werd de terugreis aanvaard.

Rond 17.30 uur arriveerde hij moe, maar voldaan terug in het hospice. Hij heeft intens genoten van deze bijzondere dag en was zeer tevreden en dankbaar voor de manier waarop alles was verlopen.

Langs deze weg willen wij onze collega’s van WensAmbulance Gelderland hartelijk bedanken voor hun inzet en de fijne samenwerking. Dankzij hun hulp kon deze mooie wens alsnog worden vervuld.

#wensambulancesnederland#deventer#wensambuoverijssel#wensambulancesgelderlad#samenwerking#roparunwensambulances