Nog een keer naar Pantropica

Op 24 mei hebben onze vrijwilligers Frank en Roman een bijzondere wens mogen vervullen voor een mevrouw uit Kampen die is uitbehandeld. Haar wens was om nog één laatste keer naar Pantropica in Luttelgeest te gaan, een plek waar zij door de jaren heen veel mooie herinneringen heeft opgebouwd.

Samen met haar echtgenoot, zoon, dochter en kleinkinderen die er nog niet eerder geweest waren gingen we op weg. Voor hen was het de eerste keer, voor mevrouw de laatste.

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en hebben we samen met mevrouw haar favoriete plekken bezocht. Vooral de prachtige orchideeën en bloemen, verspreid door de hele locatie, vond zij altijd ontzettend mooi. Ook stonden we stil bij een vijver waar zij en haar man door de jaren heen verschillende vissen hebben zien komen en gaan. Daarna bezochten we de vogels, schildpadden, vlindertuinen en natuurlijk de aapjes.

Na samen koffie te hebben gedronken in het restaurant, genoten we nog van de bijzondere sfeer en de kostbare momenten samen als familie.

De terugreis verliep grotendeels in stilte. Een stilte van rust, maar ook van besef en definitiviteit. De partner van mevrouw heeft de hele weg terug haar hand vastgehouden. Een liefdevol en ontroerend beeld dat ons diep raakte.

Eenmaal thuis, terug in haar woonkamer, hebben wij mevrouw weer in bed geholpen. We werden hartelijk bedankt en hebben de familie veel sterkte en liefde gewenst voor de tijd die komt. ❤️

Langs deze weg willen we Pantropica ontzettend bedanken voor de fijne samenwerking en gastvrijheid voor onze wensvrager en familie en onze Stichting💜

#wensambulance#pantropica#wensambu#overijssel#wensenvervullen#luttelgeest#kampen