Op de zonovergoten dinsdag 26 mei vertrokken Frank en Yasmin naar Dedemsvaart om mevrouw, haar dochter en haar man op te halen voor de uitvaart van een dierbaar familielid. Bij aankomst in Dedemsvaart werden zij hartelijk ontvangen, waarna de reis naar Apeldoorn werd ingezet.
Onderweg werd kort gestopt voor een pitstop, waarna de reis weer werd vervolgd.
De uitvaartdienst was prachtig en indrukwekkend. Na afloop genoten we tijdens de koffietafel van een heerlijk broodje. Vervolgens vertrokken we weer richting Dedemsvaart. Onderweg maakten we nog een korte sanitaire stop. Bij aankomst in Dedemsvaart werden de vrijwilligers bovendien getrakteerd op een heerlijk ijsje. Daarvoor hartelijk dank op deze warme dag!
De wensvragers en hun familie waren zeer dankbaar dat zij bij deze uitvaart aanwezig konden zijn. Dit is waar we het met elkaar voor doen: samen zijn op belangrijke momenten en de mogelijkheid bieden om op een waardige manier afscheid te nemen van een dierbare.
#wensambuoverijssel#wensen#afscheid#wensambulance#dedemsvaart

