Op Vrijdag 22 mei mei zijn wij naar de Doekesschool in Hardenberg geweest.

Tijn, een enthousiaste jongen van 10 jaar uit groep 7, hield een spreekbeurt over de wensambulance. Hoe bijzonder is dat! Binnen had hij zijn presentatie al aan groep 7 gegeven. Daarna kwam de hele klas samen met de juf naarโฆ









