Wat is er mooier dan op je ziektebed nog een wens in vervulling te zien gaan?
Mevrouw verbleef in het Isala in Zwolle, nadat zij een traumatische dwarslaesie had opgelopen. Dankzij de inzet van de Wensambulance kon zij een laatste, belangrijke wens vervullen: het bijwonen van een uitvaartdienst in Leerdam.
Onze vrijwilligers Marion en Gert haalden mevrouw op en brachten haar veilig naar de plechtigheid. Daar kon zij afscheid nemen van een dierbare. Het was een zwaar maar waardevol moment. Na afloop voelde mevrouw zich moe en wilde zij graag terug naar het ziekenhuis.
Eenmaal terug in het Isala sprak zij haar grote dankbaarheid en trots uit dat de Wensambulance dit voor haar mogelijk had gemaakt. Voor ons als vrijwilligers gaf dit een bijzonder gevoel van voldoening: samen mogen bijdragen aan zoβn waardevol laatste afscheid.
Wij willen ook het Isala hartelijk bedanken voor hun samenwerking en betrokkenheid bij het realiseren van deze wens.

